5 Ocak 2015 Pazartesi

yeni bir yil

YENİ BİR YILA KARLA MERHABA


Yeni yıl yeni yıl yeni yıl yeni yıl herkese kutlu olsun yeni yıl yeni yıl yeni yıl yeni yıl herkese mutlu olsun… Nedense yeni yıl dendiğinde aklıma hep bu şarkı gelir. Her halde çocukluğumun şarkısı olmasından mıdır nedir bilmem beynimize kazınmış iyice içimize işlemiş ki eminim çoğumuzun dilindedir bu şarkı…


Yeni bir yıl yeni umutlar yeni yaşlar… Hepimiz bir yaş daha büyüyoruz bir yaş daha yaşlanıyoruz ya da hepimiz biraz daha deneyim kazanıyoruz hayat karşısında…


Bir sınıf daha atlıyor çocuklar bir yaş daha büyüyor. Tabi yeni yıl yeni sofralar belki bazıları için ama ben bildiğim için yeni yılı kutlama gereği duymuyorum hatta yeni yılda değişik hiçbir şey yapmıyorum. Alış veriş yapmıyorum yemek yapmıyorum ama tabi bazen kıstığım konular olmuyor değil. Yine de yeni bir yılın gelmesini kutlamak güzel fakat yeni yıla anlamlar yükleyip çoğu zaman yapmadıklarımızı o güne sıkıştırmak ta çok hoş değil. Yani yeni yılı gelmesini kutlamak ile yeni yılı Hristiyanlaştırıp kutlamak farklı şeyler.


Hepimiz yeni bir yıla girmenin mutluluğunu yaşıyoruz ama başka dinleri de aynı zamanda kutlamıyoruz. Tüketim çılgınlığına kapılıp hem günaha girmemeli hem de gereksiz yere alış veriş çılgını olmamalıyız.


Yine de yeni bir yılın gelmesi ve bunu yaşıyor olmamız çok güzel. Yeni yıl yeni yıl hoş gelmiş sefalar getirmiş…





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder