13 Ocak 2015 Salı

okunası kitaplar

OKUNASI KİTAPLAR

En iyi dostlarımızdır kitaplar bizim. Farkında olmasak da gün gelir çok iyi anlarız en iyi dostumuzun kitaplarımız olduğunu. Karşılıksız verirler bize her şeyi. Hiç bir art niyetleri yoktur bize bir şeyler anlatırken. Hiç bir kötü niyetleri yoktur. Biz insanlara hiç benzemezler. İyidirler, sevgi doludurlar, karşılıksız vermeyi herkesten çok iyi bilirler...
Her kitabın kendine has bir öyküsü vardır. Her kitabın okunmamış, anlatılmamış hatta yaşanmamış yeni bir öyküsü vardır. Çok farklı kitaplar okudum; önce beni etkileyen ve defalarca okuduğum kitaplardan bahsedeceğim sonrada en çok okunanların listesini vereceğim.


 - Harabelerin çiçeği
 - Çalıkuşu
- Kızım olmadan asla
- Kerbela
- Şeker portakalı
- Simyacı
- Dokuzuncu hariciye koğuşu
- Kaşağı
- İnsan ne ile yaşar
- Yüreğinin götürdüğü yere git
- Aşkın gözyaşları
- Od
- Çocuk kalbi
- Bir çift yürek
- Ana
- Acımak
- Madam Bovary
- Huzur sokağı
- Beyaz gemi
- Ölü ozanlar derneği
- Sevdalinka
- Gazap üzümleri
- Çanlar kimin için çalıyor
- Tavuk suyuna çorba
- Saatleri ayarlama enstitüsü
- Bir dinazorun anıları
- Limon ağacı
- Uğultulu tepeler
- Güneşi uyandıralım
- Pal sokağı çocukları
- Avucunuzdaki kelebek
- Sana gül bahçesi vadetmedim
- Kırmızı ve siyah
- Büyük umutlar
- Küçük karabalık
- Kadının adı yok
- Şizofren aşka mektup
- Kelile ve dimne
- % 100 düşünce gücü
- Yalnız kadınlar sokağı
- Siyah inci
- Ruhsal zeka
- Yanık buğdaylar
-Kimya hatun
- Negatif limanlardan pozitif sulara
- Düşün ve başar
- Bir deliyle evlendim
- Yaşamak, sevmek ve öğrenmek
okuduğum çok kitap olmasına rağmen beni etkileyenleri paylaştım sizinle. bence bunlar mutlaka okunması gereken kitaplar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder