17 Şubat 2015 Salı

KEDİ DİLLİ PASTA



KEDİ DİLLİ PASTA


Yapımı kolay ve eğlenceli bir pasta. Ani gelen bir misafire ne yapsam diye düşünüyoruz çoğu zaman. Evde her şey olmasına da gerek yok. Kedi dili bisküvi olsun hazır pasta kreması ve süsleme için her tür malzeme olsun yeterli. Her tür malzeme dediğime bakmayın siz süsleme de tek bir malzeme olsun yeter.


Bazen bana arkadaşlarım on dakikaya sendeyiz diyorlar. Ya da bir kahve içimi uğrayalım sana diyorlar. Genelde ev yapımı yemeklerden hoşlanan ben ev yapımı atıştırmalıkları tercih ederim hep ama bazen de hazır malzemelerden kendim yaparım. İşte bu tarifte hazır malzemelerden evde yapılan harika bir yaş pasta. İster kahve yanında olsun; ister çayla beraber hoş bir tadı var. Yapımı da çok kolay. Hadi bakalım başlayalım yapmaya.


Malzemeler:


  • Bir paket kedi dili bisküvi
  • Bir paket hazır pasta kreması
  • İki su bardağı süt (kedi dili bisküvileri ıslatmak için)
  • Süsleme için Hindistan cevizi
  • Bir fincan kadar damla çikolata
  • Süsleme için değişik pasta süsleri şeker ve çikolatalar kullanılabilir.


Yapılışı:


Kedi dili bisküvileri süt ile ıslatalım ve uygun bir kaba dizelim. Ben baton kek kalıbı kullandım. Pasta kremasını üzerindeki tarife uygun olarak hazırlayalım. Bir sıra kedi dili bisküvi bir sıra pasta kreması olarak hazırlayalım ve biraz donduktan sonra ters çevirip krema ve Hindistan cevizi ile süsleyelim.


Afiyet ve sağlıkla…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder