30 Nisan 2015 Perşembe

KOKULU TAŞ MALZEMELERİ


KOKULU TAŞ MALZEMELERİ

Yeni moda şimdi ev yapımı butik sabundan sonra kokulu taş yapımı oldu ev hanımları arasında. Yapımı çok kolay ama ne yazık ki hiç bilmeyenler için bir o kadar da zor bir çalışma. Kursları var olmasına rağmen küçük yerlerde yaşayanlar için ne yazık ki bu kurslara ulaşma imkanı çok zor. Tabi hal böyle olunca da internet araştırmaları ön plana çıkıyor. O site benim bu site senin derken hangisine inanacağını kestiremez oluyor insan. Bu işin yani araştırma işinin en kolayı ve en güzeli videolu anlatımlar bana göre. Çünkü videolu anlatımlarda görerek nasıl yapılması gerektiğini öğreniyoruz. Anlatım olduğunda iş biraz daha zorlaşıyor. Kıvamı ve miktarı birebir görmek videolu anlatımda daha güzel ve daha anlaşılır oluyor. Ben nasıl yapılacağını videolamak yerine anlatmayı tercih ettim. Anlatmak nedense her zaman daha kolay gelmiştir bana.  İnşallah bu işi yapanlara da yardımcı olabilirim bu şekilde.

Gelelim kokulu taş yapımına… İlk olarak malzemelerden bahsetmek istiyorum size. Kokulu taş ve sabun yapımı için üretilmiş özel silikon kalıplardan almanız gerek önce. Kalıp almaya gittiğinizde neden ilk olarak kalıptan bahsettiğimi anlayacaksınız. Biraz pahalı bir malzeme çünkü kalıplar.

Malzemeler:

  • Kokulu taş kalıbı
  • Kokulu taş tozu
  • Ilık su
  • İstenilen bir koku
  • Boya
  • Karıştırmak için kap

Yapılışı için tık tık…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder