29 Nisan 2015 Çarşamba

KOKULU TAŞ


KOKULU TAŞ

Yeni hobim mi desem yeni işim mi desem bilemedim şimdi ama yeni ve çok zevk alarak yaptığım bir uğraş son günlerde. Değişik kokular, değişik renkler ve değişik şekiller ile yapılan harika bir çalışma. Yapımı için değişik kurslar var lakin ben kursa gitmek yerine evde kendi çabam ile öğrendim yine her zaman ki gibi ama gerçekten çok zevk alarak ve inanılmaz eğlenerek yapıyorum. İlginç ve kalıcı hediye tercihi olanlar için bulunmaz bir fırsat ve güzel bir çalışma. Yapımı biraz zor olsa da eğlence kısmına takılanlar için zevkle yapılabilecek bir iş. Benim gibi hobilerini iş edinenler içinde güzel bir geçim kaynağı olabilecek bir çalışma.

Çok az bir malzeme ile çok kısa zamanda yapılıyor kokulu taşlar.(kokulu taş yapımı için tık tık) Kokulu taşlar donduktan sonra ise asıl zevkli kısım: kokulu taşları değişik şekillerde süslemek ve sunmak. Kurdelalar, tüller, cipso çiçekler, sunum kovaları ve değişik şekilli aksesuarlar. Hepsini değişik değişik yerleştirerek ve yardımcı malzemeler ile kullanarak farklı sunumlar yapabilirsiniz. Ev dekorasyonundan hediyelik eşyaya kadar değişik amaçlar için kullanabilirsiniz.

Çiçek kalıplarından çıkan kokulu taşlar ile birçok farklı çiçek demetleri ve çiçek buketleri hazırlayabilirsiniz. Bu buketleri kuru çiçek dalları ve tüller ile yada kurdelalar ile renklendirip hareketlendirebilirsiniz. Kullanacağınız farklı kokular ile de evlerinizi kokulandırabilirsiniz.

Afiyet, sağlık ve güzel kokulu günler…

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder