18 Haziran 2013 Salı

sünnet=HİTAN....

             Uzun bir yol...Sevgi...Özlem...Heyecen...Mutluluk...Vuslat...Hepsi bir arada içiçe...
             Uzun bir yolun ardından oğluşuma kavuştum kavuşmasına ama biraz buruk bir kavuşma oldu..Çünkü ananede olan oğlum biz geldikten 1 saat sonra sünnet oldu..Siz tahmin edin artık.Ağlamadı ağlamasına ama can bu acıdı tabi biraz.Üzülmeyelim diye saklandı küçücük gözlerin içine acı..Bıçak açmadı minicik ağzı.Ufacık kalp okadar duyguyu bir çırpıda saklayıverdi birden...
              Çok şükür zor geçmedi ama ana yüreği çoook yandı olup bitenlere..ALLAH verir inş.anaya sabır evlada sabır dayanma gücü....
             Biraz sünnetten bahsetmek gerekirse ki ben sadece bir boyutunu ele almak istiyorum:Ne varsa eskide var galiba..Ameliyathane ortamına alışık olmayan ve rahatına düşkün oğlum için evde yapılmasına karar verdik sünnetin iyikide öyle olmuş.Sünnetçimizden çokta memnun kaldık..Gelmek istediğim nokta ise..Lazer ve sünnet..Uzmanlar gibi değinemem tabi ki olaya ama sünnetçinin sağlık bakanlığından imza ve onaylı belgesinden sonra gerçekten zararlı imiş dedim doğrusu...Çok derine inmeden basit bir net araştırmasıda yapabilirsiniz ; 2004de gelen yazıya göre lazerle sünnet dokularıda yakıp harabiyete neden olduğu için ilerde sorunlara sebep olabiliyormuş..Dediğim gibi uzman değilim ama merak edenler için nette ayrıntılı bilgi ve uzman görüşleri var..Bana göre sakın ama sakın lazerle sünnet yaptırılmamalı..Çok şükür biz atlattık..Darısı sünnet olacaklara...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder