17 Haziran 2013 Pazartesi

Bugün ne pişirsek?

           Bugün ne pişirsem diyenlere acizane bir fikir...
           Yemek seçmeyen ve benim gibi zevk için yemek yiyen biriyseniz işiniz çok kolay...Mutfakta yemeklik adına ne varsa oluşturmak için iyi bir fırsat sizin için...Ama ben bugün oluşturuculuğumu değil de geleneksel yemek alışkanlığımı kullanmak istiyorum...
            Patlıcanı sevmeyen çok nadirdir diye düşünüyorum..Benim en sevdiğim yaz sebzelerinden ve en çok kullandığım yemekliklerdendir patlıcan.Neredeyse her şeyini tattığım patlıcanın yemeği , kebabı , çorbası , salatası , turşusu , reçeli ve   tatlısı yapılmaktadır.Yaptığım her tarifi yeri geldikçe paylaşacağım inş.
             Gelelim bu günkü menümüze..Mercimek çorbası , patlıcan musakka ve pilav.Tarifleri yaptıktan sonra en kısa zamanda sizlerle paylaşacağım inş..
              Şimdiden afiyet olsun.
              İyi , huzurlu , mutlu günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder