22 Ekim 2021 Cuma

HAYIRLI CUMALAR

 Hayırlı, nurlu cumalarınız olsun inşallah...

Uzun bir aradan sonra yine, yeniden merhaba...

 Çok vakit oldu yazmayalı buralara...

 Neler neler sığdırdım bu uzun araya. 

O kadar yaşanmışlıklar var ama ne yazık ki; yazılmışlıklarım olamadı.

 gurmesen facebook ve gurmesen instagram hesabından sonra yeni bir youtube kanalı açtım. gurmesen hesaplarının şifresini kaybedince yeni bir instagram açtım. Yani özetle bir çok hesap açtım kapattım. Ama beni bundan sonra

 evatölyesi35 instagram

 evatölyesi youtube 

kanalından takip edebilirsiniz inşallah.

Peki bu kadar mı bu beş yılda yaşadıklarım? 

Tabi ki de hayır!!! 

40 yaşıma 3 kala atandım ben!!! Ayarlarla oynamayın sakın doğru okudunuz ATANDIM!

 Sıkı durun üstelik 3 tane çocukla... Üçüncü bebemin doğumuna birkaç hafta kala atandım. Okuduklarınızın hepsi doğru. En son yazımdan bugüne değişen neler yok ki;

Artık çok şükür 3 erkek çocuk annesiyim.

Kadrolu öğretmenim.

Bilinçaltı terapi eğitimleri aldım.

Ha bu arada canlar takip etmek isterseniz; onunla ilgili instagram hesabım:

academyfethiyenur 

Bu konuda ihtiyaç olursa instagramdan ulaşabilirsiniz.

Yaşadığım şehri değiştirdim. Ege'nin incisi İzmir'den Güneydoğu'nun kutsal topraklarına geldim. Son 3 yıldır peygamberler şehri Şanlıurfa'dayım.

Çok şükür burası bana neler neler kattı. Ama bunları konuşmak için çok erken. İnşallah en kısa zamanda zaten şahit olacaksınız. Bu arada ara ara Urfa ile ilgili yaptığım çekimleri paylaşıyorum kanalımda ve sayfamda. Mutlaka takip edin derim. Hatta fırsatınız olursa gelin gezin Şanlıurfa'yı...

Canlar bundan sonra inşallah sık sık yazmaya devam edeceğim. Beni takipte kalın...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder